۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۵۵

بازدید معاون سیما از «گوشه دل تهرون»/ امیدوارم حال مردم را خوب کنیم

بازدید معاون سیما از «گوشه دل تهرون»/ امیدوارم حال مردم را خوب کنیم

علی دارابی و جمعی از مدیران سیما روز گذشته در بازدید از لوکیشن ویژه برنامه سال تحویل شبکه تهران از نزدیک روند تولید این برنامه شاد را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون رییس رسانه ملی در امور سیما، در این بازدید با عوامل برنامه ساز، تهیه کننده و کارگردان این برنامه گفتگو و از نزدیک مراحل ساخت برنامه را بررسی کرد. علی دارابی همچنین نکاتی را در زمینه ارایه برنامه مفرح و مطابق با سبک زندگی اسلامی ایرانی متذکر شد.

دارابی در بازدید از لوکیشن برنامه ویژه تحویل سال شبکه تهران با اعلام این مطلب گفت: شادترین برنامه‌ها، نوروز 93 روی آنتن می‌رود. سال جدید شبکه‌های سیما با ویژه برنامه‌های بسیاری به خانه مخاطبان تلویزیون می‌روند.

وی افزود: امسال شبکه تهران دست به ابتکار جدیدی زده و مجموعه برنامه‌های سال نو را در قالب یک برنامه جذاب از 10 صبح تا 10 شب روی آنتن می‌برد. شبکه تهران تلاش کرده تا برنامه‌ای متفاوت با دیگر شبکه‌ها ارائه دهد.

دارابی در ادامه به تقارن ایام فاطمیه و نوروز اشاره کرد و ادامه داد: در این ایام تولیدات متناسب با ایام فاطمیه جانمایی شده است و امیدواریم مورد رضایت ولی عصر(عج) قرار گیرد.

وی با یادآوری نکاتی چند در راستای جذاب‌تر شدن برنامه تحویل سال شبکه تهران تاکید کرد: تیم خوبی برای تولید این مجموعه جمع شده‌اند؛ رامبد جوان بزرگانی همچون بهرام شاه محمدلو و خانم‌ها برومند و اویسی را گرد هم آورده است که مایه دلگرمی و مباهات است.

دارابی در پایان ابراز امیدواری که برنامه‌های نوروزی 93 بتواند حال مردم را خوب کند.

«گوشه دل تهرون» برنامه‌ای شاد به کارگردانی رامبد جوان است که مراحل ضبط خود را در گوشه‌ای از تهران بزرگ می‌گذراند.  این برنامه در روز 29 اسفندماه از ساعت 8 صبح الی 24 بامداد به مدت 660 دقيقه روی آنتن می‌رود و شامل210  دقيقه نمايش، 150 دقيقه گزارش از مناطق ديدنی شهر تهران و 300 دقيقه گفتگو با هنرمندان، قهرمانان ورزشی، مقامات کشوری و مردم  کوچه و خیابان است.

برنامه تحویل سال شبکه تهران کاری از گروه تفریحات و سرگرمی است و برای اولین بار به صورت تولیدی به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی رامبد جوان مراحل ضبط را می‌گذراند.

کد خبر 2249176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha